24 Aralık 2010 Cuma

şaka değil gerçek vallahi şşşt " çok gizli "

laptopumda acayip acayip şeyler olmaya basladı, ekranda tuhaf bi çözünürlük falan en kötüsü de yenile dediğimde ekranın 1 saatte kendine anca gelebilmesiydi. Bende bugün aldım laptopumu elime doğru bilgisayarcının yolunu tuttum. gayet sakin, iyi bir arkadasa benziyordu bilgisayarcı ama ben üstün kabiliyetimle onu da çileden çıkardım sanırım:
bilgisayarcı: - merhaba hoşgeldiniz
ben- merhaba, ayy benim işim çok acil ya önce benimkine bakaaarmısınız lütfeeeen( diğer müşterinin sırasını kaptım)
bilgisayarcı: - peki problem nedir?
ben: ekranda tuhaf şeyler oluyo, bide çok ağırlaştı 
bilgisayarcı: hmm format gerekir belki, acalım da bakalım şifreniz nedir?
ben: şifrem çok gizli
bilgisayarcı: nasıl anlamadım?
ben: çok gizli işte
bilgi: hanfendi söylemezseniz şifreyi nasıl açabilirim?
ben: nasıl söylemezsem yahu, çok gizli diyorum ya anlamıyosunuz heralde
bilgi: madem o kadar gizli siz kendiniz girin ozaman.
ben: siz benle kafa mı buluyosunuz şifrem çok gizli diyorum yaa 
bilgi: hay allahım çıldırcam ya, al kardeşim bilgisayarını, şifrenide söylemezsen söylemee alla alla çattık ya
ben: bey efendi şifrem ç, o, k , g, i, z, l, i aaaaaaa amaaaa!!!!
bilgi: hay allah öyle desenize...

4 yorum:

  1. hahhahaha harbi komediymiş :)

    YanıtlaSil
  2. heuheuhe :) bunun benzeri bi hikaye de bende vardı (:
    evdeki PCnin şifresini "söyLemem" yaptığımda babamın beni araması üzerine söyLemem dediğimde babam küsüp teLefonu kapatmıştı,sonra tekrar aradığında şifre söyLemem demiştim bu kez tamamen çiLeden çıkmıştı,tamam oğLum söyLeme dediğinde ben kahkahadan bişey diyemedim ve akşama kadar girememişti sevgiLi farmviLLe oyununa :) akşam açıkLayınca çok komik oLmuştu

    YanıtlaSil
  3. hehehuehehe:)) gerçekten böyle şifreler, komik durumlar yaratabiliyor:)

    YanıtlaSil