1 Eylül 2010 Çarşamba

EYLÜL

tam yazmalık bugün. hava bağırıyor, "tüm duyguları yeryüzüne bırakıyorum işte, neyi bekliyorsun boşalt içini" der gibi... Eylüle girmiş olmanın sevinciyle, eylülün ilk gününde dolu dolu hissetmek onu mükemmel oldu. Ben sonbahar insanıyım. birtek sonbaharda gerçekleşiyor benliğim, maskelerim iniyor, altından makyajsız daha masum bir yüz çıkıyor. Çok kolay yıkabilirsiniz beni sonbaharda. Açık tüm kapılarım, tüm içtenliğimle çıplak duygularım. İşte eylülde beni vurdunuz vurdunuz yoksa gaddarlaşır yine kalbim, nasırlar çekilir derime ve duygularımın önünde bir çin seddi oluşuverir. eylül de eylül gibi olurum ben; hassas, narin, gözleri yaşları, yaprakları sararmış ama hala dalında, henüz kaybetmediğim umutlarım gibi. Ben eylül gibiyim, hala biraz sıcak ama kaçınılmaz kara kışa doğru giden. ne kadar naif yağıyor yağmur... bu ritmi bi şarkıda yakayabilmeniz çok zor çok... Ama şimdi öyle bir Sezen dinlenir ki "geri dön" bugün dinlenilcek en güzel şarkı. işte bu şarkıda bulunabilir o ritm ve huzur. müzik başlar. yazılar susar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder